Personal trainers, Personal Training
 
Personal Trainers Trainers o Links
 
 
 
 
 
 

Workout tips

 

Αν και οι περισστερες γυνακες συναγωνζονται τους ντρες σε λους τους τομες, στο θμα της σκησης πρπει να ακολουθσουν διαφορετικος ρυθμος και τρπους εκγμνασης σμφωνα με τον σωματτυπο, τις υποχρεσεις και τις ανγκες του γυναικεου σματος.

Δες λοιπν 10 συμβουλς για καλτερη και πιο αποτελεσματικ προπνηση.

Κνε την θληση κοινωνικ στιγμ
Για να βεβαιωθες τι θα χεις το απαρατητο κνητρο για γυμναστικ, φρε και μα φλη μαζ σου που θα σε παροτρνει και θα σε απαλλξει απ τη μιζρια της μοναχικς σκησης.

Απκτησε να ισορροπημνο πργραμμα γυμναστικς
Σγουρα θες σφιχτος γλουτος και λεπτ μση, αλλ μην παραμελες το υπλοιπο σμα. Λγες ασκσεις που στοχεουν σε λο το σμα θα δσουν να πιο ισορροπημνο αποτλεσμα.

Βλε περισστερη δναμη στις ασκσεις
Οι περισστερες γυνακες φοβονται τι σηκνοντας βρη θα καταπονηθον οι μες και δεν ζορζουν πολ τις καταστσεις. Παρλα αυτ, για να δεις πραγματικ αποτελσματα μη φοβσαι να κουρσεις τους μυς.

Κνε διατσεις και τεντματα
Οι γυνακες απ τη φση τους εναι πιο ευλγιστες απ τους νδρες, αλλ μην παραμελες τις ασκσεις με τεντματα για να διατηρσεις το διο εππεδο ευλυγισας με την προδο των χρνων.

Καρδιαγγειακς ασκσεις για τις ορμνες
Οι ορμονικς διαταραχς μπορε να οδηγσουν σε σωματικ και πνευματικ προβλματα. Η τακτικ σκηση για τη βελτωση της λειτουργας της καρδις θα βοηθσει και στη διατρηση των ορμονν σε κανονικ εππεδα.

Κνε σχοινκι για γερ κκκαλα
Το σχοινκι τα λματα εναι νας απ τους καλτερους τρπους για να διατηρσεις υγι γερ κκκαλα και να προλβεις την οστεοπρωση, καθς οι γυνακες χνουν ασβστιο σο μεγαλνουν.

Γμνασε και τον κορμ σου
Κθε γυνακα επιθυμε εππεδο στομχι, αλλ με την εκγμναση του κορμο ενισχεις τους μυς της πλτης, της μσης και προλαμβνεις χρνια συμπτματα.

Μη φοβσαι να ιδρσεις
Σε κποιες γυνακες δεν αρσει καθλου η ιδα να ιδρσουν, παρλο που με αυτν τον τρπο αποβλουν τις τοξνες απ το σμα τους και καθαρζουν τον οργανισμ.

Πρε μρος σε ομαδικ αθλματα
Γρψου σε σλλογο βλε ομαδικς κολμβησης κτλ για να περνει πιο ευχριστα η ρα και να χεις το απαρατητο κνητρο γυμναστικς.

Βλε στχους
Οι γυνακες συνηθζουν να εναι πιο πρακτικς απ τους νδρες και λειτουργον τις περισστερες φορς με σστημα. Βλε πργραμμα και στον τρπο γυμναστικς σου , θσε στχους και ακολοθησε συγκεκριμνη τακτικ.

Πηγ: www.myfit.gr

 

 
back
 
   
 
 
Personal Trainers Trainers Balatsinos P.F Studio o Links
  : 2310 304509 : 6946122887,    
Personal trainers, Personal Training