Personal trainers, Personal Training
 
Personal Trainers Trainers o Links
 
 
 
 
 
 

 :         ;

 

Γνωστ ως μια απ τις βασικς ασκσεις για "χτσιμο" μυκς μζας, η ρση θαντου deadlift, σγουρα δεν μπορε να λεπει απ να πργραμμα προπνησης.

Οποιοσδποτε επιθυμε να αυξσει τη μυκ του μζα στο σνολο, χτζοντας μια ισχυρτερη και πιο εντυπωσιακ σωματικ διπλαση, δεν μπορε να παραμελσει τις ρσεις θαντου.

Οι ρσεις θαντου πως και τα ημικαθσματα (squats), κατατσσονται στις καλτερες και αποτελεσματικτερες ασκσεις για την ανπτυξη της μυικς μζας και την αξηση της μυικς δναμης.

Επιπλον, οι ρσεις θαντου ενδυναμνουν τους μες του πυρνα (ο πυρνας σχετζεται με τους κεντρικος μες του σματος, κοιλιακο/ραχιαοι/γλουτιαοι), καθιστντας αυτ την σκηση ιδανικ για αποκατσταση και για σκοπος πρληψης. Στην πραγματικτητα, η ρση θαντου εναι η πιο αποτελεσματικ σκηση για ανπτυξη της δναμης του πυρνα, η οποα ενισχει και τις υπλοιπες μεγλες μυκς ομδες. Η ενδυνμωση του πυρνα, εναι να πολ σημαντικ στοιχεο για τη σωματικ υγεα, δεδομνου τι ο πυρνας υποστηρζει το σμα σχεδν σε κθε κνηση και στση. 

Εν υπρχουν πολλς αξιλογες σνθετες ασκσεις, η ρση θαντου για διφορους λγους εναι ιδιατερη, και αποτελε ουσιαστικ σκηση για οποιοδποτε πργραμμα. Πιο κτω θα παραθσουμε τους λγους που κνουν την ρση θαντου μα τσο σημαντικ σκηση.


Γιατ να εκτελετε ρσεις θαντου;

πως προαναφραμε, τα οφλη της συγκεκριμνης σκησης εναι πολλ. Εν δεν χετε δη προσθσει αυτ την σκηση στο πργραμμα σας, θα το κνετε αφο μθετε τα οφλη της.

- Ελχιστος εξοπλισμς
Οι ρσεις θαντου απαιτον λγα σον αφορ τον εξοπλισμ και την προετοιμασα. Μα μπρα και η βοληση να την σηκσετε εναι οι μνες πραγματικς απαιτσεις για μα επιτυχημνη εκτλεση της σκησης.

- Ενδυνμωση και σταθερτητα του πυρνα
Βοηθ στην σταθερτητα του πυρνα. Οι ρσεις θαντου στοχεουν μεσα λες τις μεγλες μυκς ομδες υπεθυνες για τη σωστ στση του σματος και τη δναμη του πυρνα. Η σωστ τεχνικ της σκησης επιτρπει στο τομο να κρατ σια την πλτη εκτελντας τις καθημερινς δραστηριτητες, λγω της μφασης που δνει στην διατρηση της "σιας" πλτης κατ τη διρκεια της σκησης.
Οι ρσεις θαντου θα ενδυναμσουν επσης λους τους μες που περιβλλουν και στηρζουν τη μση, τα πσω πλευρ, τα ισχα, και φυσικ το χαμηλ μρος της πλτης. Η δναμη του πυρνα εναι σημαντικ για τη διατρηση της ισορροπας και για τη μεταφορ βρους (ετε στον αθλητισμ ετε στην καθημεριντητα).

- Ενεργοποιονται παρλληλα πολλο μες
πως αναφραμε πιο πνω, αυτ η σκηση ενεργοποιε περισστερους μες ταυτχρονα απ οποιαδποτε λλη κνηση (ακμη και απ τα ημικαθσματα). Οι ρσεις θαντου πραγματικ βοηθον στην μυικ ανπτυξη ολκληρου του σματος.

- Εφαρμζεται στην καθημεριν ζω
Μπορε να εφαρμοστε στις καθημερινς δραστηριτητες. Η ρση αντικειμνων απ τον δαφος, ενισχεται μσω της τακτικς εκτλεσης ρσεων θαντου. Η πραγματικ λειτουργα της σκησης φανεται ταν κποιος αναπτσσει αρκετ δναμη στε να χει την ικαντητα να σηκσει να βαρ αντικεμενο (π.χ. να πιπλο), εν παρλληλα να μεισει την πιθαντητα τραυματισμο.

- Eνσχυση καρδιοαναπνευστικς λειτουργας 
πως και τα ημικαθσματα, οι ρσεις θαντου θα βοηθσουν σημαντικ το καρδιοαναπνευστικ σστημα, αν εκτελεσθον σε υψηλ νταση. Η υψηλς ντασης εκτλεση αυτς της σκησης προσφρει εξαιρετικ αερβια ενσχυση.


Συμβουλς για σωστ εκτλεση της ρσης θαντου

Δεδομνου τι χρησιμοποιονται συνθως μεγλα βρη για τις ρσεις θαντου, και το ενδεχμενο τραυματισμο εναι μεγλο, εναι πολ σημαντικ να διατηρεται πντα ορθ στση σματος και να εκτελετε με τη σωστ τεχνικ. Οι παρακτω συμβουλς θα σας βοηθσουν να αξιοποισετε στο μγιστο αυτ την εξαιρετικ σκηση.

1. Κρατστε το στθος ξω, τους μους προς τα πσω και κτω και το βλμμα σας να κοιτζει ευθεα μπροστ. Βεβαιωθετε επσης, τι η πλτη δεν καμπουριζει. 

2. Κρατστε τα γνατα σταθερ σε λη την κνηση. Αν τα γνατα ανογουν και κλενουν προς τα μσα και ξω, υπρχει πιθαντητα τραυματισμο, λγω της πλευρικς πεσης που ασκεται στις αρθρσεις. Επσης διατηρστε τα πλματα σταθερ στο δαφος στε να χετε καλ ισορροπα κατ τη διρκεια της εκτλεσης.

3. Διατηρστε σταθερ κνηση σε λη τη διρκεια της σκησης. πως συμβανει με λες τις ασκσεις, μια ομαλ κνηση εναι καλτερη για την αποφυγ πιθανο τραυματισμο. 

4. Προσαρμστε την επιβρυνση. Επιλξτε τα σωστ κιλ ανλογα με το εππεδ σας και αυξστε την επιβρυνση ως εκε που δε χρειζεται να παρεκκλνετε απ την σωστ εκτλεση της σκησης. Σε αρχριο εππεδο προτιμστε μα μπρα χωρς κιλ ως του τελειοποισετε την τεχνικ της σκησης.

Προσοχ: τομα με προβλματα στη μση (ειδικ στην οσφυικ μορα) με οποιαδποτε μορφ καρδιαγγειακς νσου, θα πρπει να δσουν ιδιατερη προσοχ στην εκτλεση αυτς της σκησης. Οι ρσεις θαντου ασκον μεγλη, αλλ χι επιζμια, πεση στην μση και αυξνουν σημαντικ την αρτηριακ πεση. Οποιοσδποτε ασκομενος αντιμετωπζει κποιο απ αυτ τα προβλματα θα πρπει να συμβουλευτε το γιατρ του πρωτο εντξει την σκηση αυτ στο πργραμμα του.

Οι ρσεις Θαντου λοιπν εναι απαρατητες για τη ανπτυξη της συνολικ μυικς μζας και για την αξηση της δναμης και σταθερτητας του πυρνα, εφσον κατ την εκτλεσ τους ενεργοποιονται λες οι μεγλες μυκς ομδες. Συμπεριλβετε τις ρσεις θαντου στο πργραμμα σας απ σμερα και δε θα χσετε!


Πηγ: www.fit-blaster.com

 

 
 
E-mail:   info@personaltrainer.gr
 
back
 
   
 
 
Personal Trainers Trainers Balatsinos P.F Studio o Links
  : 2310 304509 : 6946122887,    
Personal trainers, Personal Training