Personal trainers, Personal Training
 
Personal Trainers Trainers o Links
 
 
 
 
 
 

CrossFit: 3    !

 

Εφαρμστε τις παρακτω συμβουλς για να αναπτξετε να ισχυρτερο μυαλ και μια καλτερη σωματικ διπλαση!

Αρχικ, πριν μια δεκαετα περπου, το CrossFit δινε μφαση στο αερβιο. Ττε, οι περισστεροι συμμετχοντες εχαν μα παχη και τονωμνη εμφνιση. Απ ττε, το CrossFit εξερργη σε να πιο σφαιρικ και ντονο προπονητικ πρωτκολλο. Σμερα, οι CrossFitters πρπει να εναι δυνατο, ισχυρο και να εναι σε θση να προπονονται για μεγλες χρονικς περιδους. Καθς το θλημα χει εξελιχθε, τσι και τα σματα των CrossFitters. Τρα εναι μεγαλτεροι και πιο παχοι απ ποτ.

Ο fitness trainer και μπειρος CrossFitter Jack Yee αναφρει τι για να επιβισει απ την εξλιξη του CrossFit, εχε καταλξει σε νοητικς στρατηγικς, προκειμνου να αντιμετωπσει τον συντριπτικ φρτο εργασας. Αν χι, οι απαιτσεις του CrossFit θα τον εξουθνωναν και θα τον ανγκαζαν να εγκαταλεψει το θλημα μου αγαπ τσο πολ.

Αν και χει εφαρμσει αυτς τις διανοητικς στρατηγικς για τη βελτωση του στο CrossFit, δεν ισχουν αποκλειστικ για CrossFitters. Αυτς οι νοητικς στρατηγικς εναι εφαρμσιμες σε λους, απ τον ανταγωνιστικ bodybuilder μχρι και τον μαραθωνοδρμο. Χρησιμοποιστε τες για να κνετε τον εαυτ σας καλτερο, ανεξρτητα απ το εππεδο αθλητισμο τον στχο σας. ταν μθετε πς να σπρχνετε το σμα σας στα ρια, ττε θα φτιξετε μια σωματικ εμφνιση καλτερη απ ποτ.

1. Το μυαλ θα οδηγε πντα το σμα
Πολλο αθλομενοι αγωνζονται να μθουν πς να σπρχνουν τους εαυτος τους πρα απ το ριο των αντιλαμβανμενων ορων τους. Αν νισετε κουρασμνοι σταματτε, τσι δεν εναι; Το πρβλημα με το να σπρχνετε τον εαυτ σας μνο μχρι αυτο του σημεου εναι τι το σμα σας θα σταματσει να αλλζει. Καθς το σμα και το μυαλ σας αναπτσσεται συνηθζοντας να συγκεκριμνο φρτο εργασας, θα σταματσει να παρουσιζει προδο.

Αυτ που διδσκει το CrossFit, και που ο καθνας μπορε να εφαρμσει στη δικ του φυσικ κατσταση, εναι η ιδα τι το σμα μπορε πντα να κνει περισστερα. να μσο CrossFit WOD (προπνηση της ημρας) εναι σκπιμα σχεδιασμνο για να εξαντλσει το σμα σας σε σημεο που δεν πιστεετε τι μπορετε να πτε. Το δδαγμα απ τα WODS εναι τι ταν το σμα σας χει εξαντληθε εντελς, θα πρπει να ψξετε για μια διαφορετικ πηγ ενργειας. Και μντεψε τι; Το σμα σας θα το κνει.

Θα πρπει να μθετε να στηρζεστε στο μυαλ σας για να σας ωθσει μσα απ τον πνο. Εναι μσα στη νοοτροπα σας, χι στους 20-ιντσους δικφαλους σας, που βρσκεται η αληθιν σας δναμη. ταν μθετε να εξαρτστε απ το μυαλ σας, θα εκπλαγετε με το απεριριστο ποσ της δναμης και της αντοχς που χει το σμα σας. «τι και να πεσετε το μυαλ σας να πιστψει», λει ο Bobby Ashhurst, CrossFitter και αθλητς Pursuit Rx, «θα γνει πραγματικτητα.» Μλις ανακαλψετε τι το μυαλ σας μπορε να ωθσει το κουρασμνο σμα σας να σηκσει περισστερο βρος, να κνει περισστερες επαναλψεις και να αποδσει για περισστερο χρνο, μπορε να αναπτξετε μια καλτερη σωματικ διπλαση, να χετε καλτερες επιδσεις στα αθλματα και να εστε διανοητικ πιο σκληρο σε κθε πτυχ της ζως.

τσι την επμενη φορ που θλετε να σταματσετε το κπνισμα, ακοστε αυτ την θετικ φων στο κεφλι σας και αφστε το να σας βοηθσει να συνεχσετε!

2. Μην φοβστε την αποτυχα
Αν σηκνετε βρη, πιθανς γνωρζετε τι πρπει να εκτελετε σταδιακ βαρτερες επαναλψεις, προκειμνου να αναπτυχθον οι μες σας. Ωστσο, θα ρθει μια στιγμ που η ανψωση ενς προκλητικο βρους θα εναι νας αγνας. σως ακμη και αποτυχα.

Αυτ τα μεγλα βρη μπορε να σας τρομζουν. Μπορον να σας ωθσουν πρα απ τη ζνη ασφαλεας σας και να σας κνουν να αισθανθετε βολα. Αυτ μως εναι καλ. Το χειρτερο πργμα που μπορετε να κνετε εναι να εστε υπερβολικ διστακτικο στο να ξαναδοκιμσετε. Μην ζετε στη ζνη ασφαλεας σας! Αντ να σηκνετε συνεχς βρος το οποο ξρετε τι μπορετε να χειριστετε, δοκιμστε τους μεγαλτερους αλτρες, και προσπαθετε συνεχς να γνεστε καλτεροι κθε φορ που μπανετε μσα στο γυμναστριο.

Για τους CrossFitters, τους επαγγελματες αρσιβαρστες, τους powerlifters, ακμη και τους απλος αθλητς, οι αποτυχημνες ρσεις αποτελον μρος μιας θετικς εξλιξης. Εναι να σημδι τι ξεπερνον το φβο και την αμφιβολα. Μλις εξαλειφθε ο φβος του μεγαλτερου βρους, μπορετε να εστε επμονοι στο να ξεπερσετε τις παλιες σας ρσεις με γιγαντιαα βρη. Αυτ τα μεγλα βρη εναι ο λγος που οι CrossFitters μπορον να κερδσουν μεγλη μυκ μζα.

Μην περιμνετε λλο. Επιχειρστε σμερα μια να προσωπικ καλτερη ρση ετε στα ημικαθσματα σας ετε στις ρσεις θαντου. Αν αποτχετε, και τι γινε; Απλ ρυθμστε την προπνησ σας και δοκιμστε ξαν σε λγες εβδομδες!

3. Αντικαταστεστε την αδυναμα σας με δναμη
Πηγανετε σε οποιοδποτε εμπορικ γυμναστριο και σγουρα θα δετε τους περισστερους νδρες να κνουν κμψεις δικφαλων πρσες πγκου και τις περισστερες γυνακες να κνουν αερβιο να δουλεουν τους γλουτος τους. Πολλο νθρωποι περνον το μεγαλτερο μρος του χρνου τους στο γυμναστριο δουλεοντας τις αγαπημνες τους μυκς ομδες κνοντας τις αγαπημνες τους ασκσεις.

Σγουρα, μπορε να χετε εντυπωσιακος δικφαλους σφιχτος γλουτος, αλλ τελικ οι θετικς αλλαγς στη σωματικ σας σνθεση θα καταλξουν σε μια απογοητευτικ διακοπ. Επιπλον, η αποκλειστικ ημι-αποκλειστικ προπνηση μνο ενς δο μρων του σματος μπορε να κνει το σμα σας ανισρροπο, πιο επιρρεπς σε τραυματισμος και τη συνολικ σας φυσικ κατσταση καθλου αρμονικ.

Για να εστε νας καλς bodybuilder, νας καλς CrossFitter, νας καλς αθλητς, απλ fit και υγις, θα πρπει να εστε «σφαιρικο». Αυτ σημανει τι μερικς φορς θα πρπει να κνετε κινσεις που αντιπαθετε.

Κθε CrossFittter χει μια αδυναμα. Αυτ μπορε να εναι τα handstand push-ups, η κωπηλατικ οτιδποτε λλο. Για να εστε επιτυχς στο γυμναστριο, θα πρπει να χετε τη νοοτροπα να ξεπερντε τις αδυναμες σας. ταν δουλεετε με κινσεις που συνθως δεν κνετε, μπορετε να ασκσετε τους μες σας με νους τρπους και να δουλψετε διαφορετικς νες που συνθως δεν χρησιμοποιετε. Αυτ διεγερει την ανπτυξη και χτζει συνολικ μες σε ολκληρο σας το σμα.

Με τη συνεχ εκμθηση νων και προκλητικν σωματικν δεξιοττων, θα αναγκσετε το σμα σας να αναπτυχθε στο σνολ του. Αυτς εναι νας λγος που οι βετερνοι CrossFitters χουν μια μυδη εμφνιση απ πνω μχρι κτω! Διαλξτε μα να κνηση που δεν χετε δοκιμσει πριν, πως front squats τα power cleans και κντε μια προσπθεια στην επμενη σας προπνηση!

Πηγ: www.totalfitness.gr

 

 
 
E-mail:   info@personaltrainer.gr
 
back
 
   
 
 
Personal Trainers Trainers Balatsinos P.F Studio o Links
  : 2310 304509 : 6946122887,    
Personal trainers, Personal Training